Atlas

from by NORMUNDY

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $0.99 USD  or more

     

lyrics

Come and join the mass appeal!
It's time I ask "who's real?"
When push comes to shove,
Are you made of glass or steel?
I'm making a breakthrough,
Meaning I'm breaking down the fourth wall
‘Cause all the world’s a stage.
Lemme break it down and show ya'll.
Lemme grab a map and jump
Right up onto my steed.
Gimme the microphone and I'll tell you
Exactly what I mean.
We need someone to lead,
Somebody who can see.
When the blind lead the blind
You can guess where the fuck they'll be.
Back it up,
And take a look behind the curtains while they laugh it up.
And see they're racking up the money while they stack it up,
And now there is no curtain call because they're packing up.
Acting tough,
Because they know the leash is tight so they can snatch us up.
And every single time they feed us we just lap it up.
And they will throw you in a cage if you're acting up.

So, if you're done with the bullshit,
I need you singing "woah!"
Atlas.

I'm not saying that
I know their agenda,
But I do know my rights
And they'll never be surrendered.
And if we're rendered helpless
I can't say I didn't help this,
But you fucks could not develop
Because what I say offends ya.
And they just wanna see
What all we will accept.
To take it too far
You gotta start with just a step.
Man, fuck an encore,
We will tear the curtain down.
You can hear us clapping,
But we ain't applauding for you now.
Get up get up!
It's now or never so we'll never give up, give up!
We gotta stick together never split up, split up!
And if you're coming at us you'll get lit up, lit up!
This is our time, the time to make a difference.
The time to decide, do not sit inside your ignorance.
It's time to act. Let's put an end to the madness.
We carry the world upon our backs like Atlas.

So, if you’re done with the bullshit,
I need you singing "woah!"
Atlas.

So, if we hold your world up,
Then we can let it fall.
You'll come to see that without us
There's nothing left at all.
What is a king when the foundation
Of his castle collapses?
We carry the world upon our
Backs like Atlas!
We’re gonna break you down.
We're coming for you now.
Break you down.
We're coming for you now.
We're gonna break you down.
We're coming for you now.
Break you down.
We're coming for you now.

So, if you’re done with the bullshit,
I need you singing "whoa!"
Atlas.
So, if you're done with the games,
Then say it with me "fuck you!"
We gotta get back,
We're lacking an axis.
We carry the world upon our
Backs like Atlas!

credits

from The Depths Below, released March 2, 2018

license

all rights reserved

tags

about

NORMUNDY Indianapolis, Indiana

contact / help

Contact NORMUNDY

Streaming and
Download help

If you like NORMUNDY, you may also like: